Medewerker Planmatig Onderhoud

/Medewerker Planmatig Onderhoud

Medewerker Planmatig Onderhoud

Rijen
Geplaatst 2 maanden geleden

Vacature Medewerker Planmatig Onderhoud Fulltime 36 uur p/w

Standplaats Rijen – tijdelijke opdracht t/m 31 augustus met optie tot verlenging

Onze opdrachtgever beheert ongeveer 9.700 woningen in de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Gilze en Rijen, Goirle, Hilvarenbeek en Oisterwijk. Daarmee zijn zij een stevige corporatie in de regio en een bovenlokale partner die ertoe doet. Ze werken aan goede huisvesting voor iedereen, maar in het bijzonder voor mensen met een kleine portemonnee. Dat doen ze samen met ongeveer 100 enthousiaste collega’s. Dagelijks zetten zij zich in voor het woongenot van de huurders. Onze opdrachtgever staat midden in de samenleving en zij voelen zich verbonden met de streek en de mensen. Ze hebben een luisterend oor voor hun samenwerkingspartners en huurders. Ze betrekken ze actief bij plannen en werken samen met hen aan vitale kernen en leefbare wijken.

Projectomschrijving

Team Beheer

Als Medewerker Planmatig Onderhoud maak je onderdeel uit van team Beheer. Dit team bestaat uit ruim 40 medewerkers in verschillende sub teams, te weten; Verhuur, Planmatig Onderhoud, Dagelijks Onderhoud, Verduurzaming, Sociaal Beheer en Vastgoedmanagement. De teams zijn bezig met een veranderproces om te komen tot een nieuw cluster onderhoud.

Wat ga je doen?

Samen met jouw collega’s realiseer je de jaarlijkse activiteiten van de planmatige onderhoudsbegroting.

Je levert een bijdrage aan het bestek en je bent medeverantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de werkbegroting. Daarvoor houd je toezicht op de uitvoering, toets je het technisch kwaliteitsbeleid en geef je toelichtingen op mogelijke afwijkingen binnen de begroting. Je bent budgetverantwoordelijk, neemt mede besluiten over meer- en minderwerk en realiseert mede de aanbestedingen en opdrachtverstrekkingen. Je bent verantwoordelijk voor het afhandelen van schadeclaims. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het realiseren van collectieve geriefsverbeteringen en lever je een bijdrage aan het opstellen van beleid voor het opplussen van de bestaande voorraad. Ook lever je een bijdrage aan de ontwikkeling en actualisering van complexbeheerplannen en voer je het externe ARBO-, veiligheids- en milieuplan uit. Je signaleert aandachtspunten en gaat hierover in gesprek met betrokkenen.

Functie eisen

De perfecte collega: Natuurlijk zijn wij op zoek naar de perfecte collega! We verwachten daarom een CV en motivatiebrief waaruit blijkt dat jij de perfecte kandidaat bent om het team te komen versterken.

Wat verwachten zij van je?

  • HBO werk- en denkniveau en meerdere jaren ervaring met planmatig onderhoud.
  • Project- en procesmatig werken en kennis van Arbo, veiligheid en milieuplannen.
  • Proactief, analytisch, professioneel, collegiaal.
  • Resultaatgericht, efficiënt, communicatief vaardig en je beschikt over overtuigingskracht.
  • Projectleiderschap en het geven van instructies gecombineerd met het in staat zijn tot het geven en ontvangen van feedback.
  • Ervaring met RGS (Resultaatgericht Samenwerken).
  • Kennis van Microsoft Dynamics Navision(Empire) is een pré.

Competenties

Het uitdragen van onze kernwaarden ‘Verbindend en Ondernemend ’ zijn onlosmakelijk verbonden met de functie.

Vacature kenmerken

CategorieAdministratief en Financieel

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Uw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd kan plaatsvinden. In ons privacy statement kunt u nalezen op welke wijze wij uw gegevens verwerken.

2020-05-08T09:45:07+00:00
Translate »