Payroll & Benefits Administrator Benelux

/Payroll & Benefits Administrator Benelux

Payroll & Benefits Administrator Benelux

Son en Breugel
Geplaatst 8 maanden geleden

Onze opdrachtgever heeft een mooie kans voor een ambitieuze professional in de functie van Payroll & Benefits Administrator Benelux, om bij te dragen aan de salarisadministratie van de organisatie en om HR/payroll gerelateerde processen te verbeteren en deze efficiënter, compliant en digitaal te maken. Deze rol zal ook verantwoordelijk zijn om ervoor te zorgen dat aan alle relevante (wettelijke) eisen wordt voldaan en dat alle relevante (wettelijke) eisen worden nageleefd en om te helpen bij het opstellen en naleven van organisatorische en overheidsrapportages en de naleving daarvan.

 

Kernverantwoordelijkheden: 

  • Verwerkt de salarisadministratie van de organisatie nauwkeurig en op tijd;
  • Aansluiting op de boekhouden, verdelen en voorbereiden van betalingen, uitkeringen, belastingen en loonheffingen;
  • Treedt op als eerste aanspreekpunt voor alle payroll- en payroll gerelateerde vragen;
  • Voert en onderhoudt salaris- en verlofadministratie uit;
  • Draagt bij tot het verbeteren van HR/payroll gerelateerde processen en maakt deze efficiënter, compliant en digitaal;
  • Assisteren bij de uitvoering en administratie van meer complexe (internationale) payroll gerelateerde onderwerpen zoals buitenlandse lokale aanwervingen, eventuele expats, salarissplitsingen, toekenning van lange termijn incentives en andere grensoverschrijdende zaken;
  • Streeft naar uitmuntende dienstverlening en zet zich in voor een betere interactie tussen de afdelingen Payroll, HR en Finance. 

Uw profiel: 

Je bent bekend met internationale matrixorganisaties en -structuren en bij voorkeur heb je minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt ervaring met het uitvoeren van (internationale) payroll, expat payroll en salaris splits. Je hebt een uitstekende kennis van sociale zekerheid, loon/inkomstenbelasting, belastingverdragen en arbeidswetgeving. Persoonlijk ben je flexibel, stressbestendig en proactief met uitstekende Excel en Word vaardigheden en een goede beheersing van Nederlands en Engels, zowel schriftelijk als mondeling. Tot slot is de ervaring met Raet/Youforce software en de verwerking van de Belgische loonadministratie een pluspunt.

 

Vacature kenmerken

CategorieAdministratief en Financieel

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Uw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd kan plaatsvinden. In ons privacy statement kunt u nalezen op welke wijze wij uw gegevens verwerken.

By | 2018-09-26T20:00:48+00:00 september 26th, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Payroll & Benefits Administrator Benelux

About the Author:

Translate »