Payroll – Benefits & HR Administratie Coordinator

/Payroll – Benefits & HR Administratie Coordinator

Payroll – Benefits & HR Administratie Coordinator

Son en Breugel
Geplaatst 6 maanden geleden

Voor het hoofdkantoor in Son en Breugel zijn wij op zoek naar een energieke, proactieve en hands-on Payroll, Benefits & HR Administratie Coordinator. Het betreft een fulltime functie (40 uur per week).

Wie is onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een totaalleverancier voor alle onderhouds- en productie-benodigdheden; met meer dan 800.000 artikelen. Klanten kunnen voor vragen en technisch advies terecht bij één van de meer dan 70 lokale vestigingen en gespecialiseerde Technical Centers. Met Industrial Up Time Services bieden de specialisten technische en logistieke mogelijkheden om kosten te besparen en de productiviteit van haar klanten te verbeteren. Zij zijn een hard groeiende organisatie met ruim 850 medewerkers in de Benelux. Onze opdrachtgever is onderdeel van de RUBIX-Group, gevestigd in 23 Europese landen met een hoofdkantoor in London behoren zij tot een van de leiders in de Europese Industrial Supplies markt.

Jouw functie

Je ben verantwoordelijk voor de uitvoering, coördinatie en monitoring van alle activiteiten die te maken hebben met de payroll-, benefits- en HR administratie gerelateerde processen van de organisatie in de Benelux. Hierbij ondersteunt door de andere twee personen in het team, zijnde een Payroll & Benefits Officer en een HR Administratie Officer. Het is een uitdagende kans om mede vorm te geven aan de verdere professionalisering van de huidige HR organisatie.

 

Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering, coördinatie en monitoring van alle activiteiten die te maken hebben met de payroll-, benefits- en HR administratie gerelateerde processen van de organisatie in de Benelux. Hierbij ondersteunt door een Payroll & Benefits Officer en een HR Administratie Officer.

Je doet zelf actief mee bij de uitvoering van de dagelijkse operatie, maar draagt er daarnaast ook zorg voor dat het team wordt gecoacht en begeleid bij de uitvoering van de dagelijkse taken. Je reageert op meer complexe geëscaleerde vragen, bewaakt de kwaliteit van het werk, volgt trends in de markt en borgt dat wordt voldaan aan alle relevante regelgeving, wetten en arbeidsnormen. Tevens beheer je de relaties met externe consultants en leveranciers binnen jouw verantwoordelijkheidsgebied en bewaak je dat op een optimale wijze service wordt verleend richting de organisatie.

Wat breng jij mee?

  • Minimaal afgeronde MBO+ opleiding
  • 7 tot 10 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Werken binnen de internationale matrixorganisatie/structuur
  • Kennis van sociale zekerheid/belastingen en arbeidswetgeving
  • Ervaring met internationale payroll / expat payroll is een pre
  • Uitstekende Microsoft Excel en Word vaardigheden
  • Goede beheersing van het Engels, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Flexibiliteit, pro-activiteit en hands-on
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit

Wat bieden wij jou?

  • Marktconform salaris
  • Eindejaarsuitkering
  • Opleidingen en trainingen
  • Uitdagende omgeving om je opgedane ervaring verder in de praktijk te brengen

 

 

Vacature kenmerken

CategorieAdministratief en Financieel

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.

Uw gegevens worden gebruikt voor arbeidsbemiddeling, welk proces deels geautomatiseerd kan plaatsvinden. In ons privacy statement kunt u nalezen op welke wijze wij uw gegevens verwerken.

By | 2018-10-22T20:04:55+00:00 oktober 3rd, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Payroll – Benefits & HR Administratie Coordinator
Translate »